Na twee jaar solo vormen Hyperdolly oprichter en SEO tekstschrijver Frans Pootjes en Art Director Niel Dresmé weer een creatief team. Als creatieven bij videocontent bureau Hyperdolly Amsterdam en als freelance concept team leveren ze concept, copy en art aan online bureaus en het bedrijfsleven. Bij de ontwikkeling van concepten ligt de nadruk op digital, branded content en online sales. In het verleden was het creatieve team verantwoordelijk voor meerdere prijswinnende campagnes. Voor merken als Sanoma (Esprix zilver Knallen met Coronel), ING Bank en Albert Heijn (Esprix Albert Heijn Hamsterweken).

Copy, Art en Concept 

Beide creatieven hebben veel ervaring met videoproductie voor branded content campagnes, SEO, SEA, de ontwikkeling van sales funnels en conversietrajecten voor veeleisende klanten uit Nederland en daarbuiten. Niel Dresme en Frans Pootjes richten zich op B2B en B2C klanten uit de tech, media en FMCG sector. Hierbij ligt de nadruk op de ontwikkeling van 360 concepten waarbij alle kanalen worden gebruikt onder een centraal concept, gebaseerd op een aansprekend verhaal. Zo was het creatieve team verantwoordelijk voor het retail account van Vodafone Nederland waarbij de cross mediale inzet van content leidde tot on- en offline traffic bij de tweehonderd Vodafone winkels in Nederland.

De afgelopen twee jaar waren Frans Pootjes en Niel Dresme solo actief in de Nederlandse bureauwereld. Dankzij uitstekende contacten met regisseurs, producenten, creatieven zoals illustratoren, front end designers en storytellers biedt het creatieve team uit Amsterdam klanten full-service advertising.

Hyperdolly Videoproductie

Frans en Niel zijn het vaste creatieve team actief bij Hyperdolly Amsterdam. Vanuit het kantoor in Sugar City Halfweg ondersteunen ze bedrijven en bureaus op het gebied van online video content. Eerder sloot regisseur Hans Erk Kraan zich aan bij Hyperdolly. Kraan is bekend als televisiemaker en scriptschrijver. Hij regisseerde de Hypersolly producties voor klanten als LabV en Porter Novelli.